Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart


JD-Racing


Sportief, Vooruitstrevend, Grensverleggend

Over ons

D-Racing is een initiatief van Jos Dekkers die als "auto-gek" tijdens zijn werkzaam leven nooit tijd had om zijn hobby te beleven en in zijn schoonzoon Jasper Crucq een wellicht nog enthousiaster team lid vond om op een sportieve manier bezig te zijn met hun beider hobby, ontwerpen, rijden, testen, ontwikkelen, aanpassen, praten, dromen over/met auto's (het liefst met zoveel mogelijk PK's!) Vrij kort na oprichting van het team is er een 3=de lid de gelederen komen versterken in de persoon van Hans van Belzen die als data-ingenieur mee gaat helpen om de prestaties op het circuit te verbeteren!

Wie is Jos Dekkers

Geboren :   op 20-11-1957

Plaats :        Heer (Maastricht)

Opleiding : LTS Elektro, LTS WTB., MTS

Elektro-Mechanica, MTS Autotechniek in België, tijdens diensttijd (Luchtmacht) lerarenopleiding motorvoertuig techniek, mechanica, sterkteleer begonnen en na diensttijd in Goes tot in het 3=de jaar bleek dat het, na diensttijd gestarte bedrijf DEPA, teveel tijd kostte.

E-mail contact : [email protected]

Klik ook eens naar www.depagoes.com

of naar www.jd-vastgoed.nl altijd leuk om eens rond te neuzen.....

Partner

: Sinds 1975 verkering met Judith Passenier sinds 1983 getrouwd

Kinderen

: 1 dochter Marieke Kaatje Dekkers

Kleinkinderen

: 1 kleindochter Elena Judith Jacomina Crucq

  1 kleinzoon Ben Sebastiaan Jozef Crucq

Carrière

: Na school via Ford Genk, Kempische Steenkoolmijnen in Eisden als

onderhoudsman bij Hotel Duinheuvel te Domburg, als Nederlander komende

uit België verplicht in dienst bij de Luchtmacht, bedoeling van de Nederlandse

Staat was onderofficier LB (Luchtmacht Beveiliging) maar gezien dit niet te

combineren was met de leraren opleiding autotechniek in Utrecht tijdens

het vervullen van de dienstplicht op Soesterberg, toch als monteur

voertuigen aan de slag gedurende bijna 1 jaar p de helaas niet meer bestaande

luchtbasis. Na dienst als zelfstandig ondernemer.

Bedrijven

: Vanaf 1980 tot heden :                   Depa Servicebedrijf

Vanaf 1980 tot 1986 :                      Consumptie-tent op Domburgs volksbad

Vanaf 1981 tot 2009 :                      Depa Technische Handelsonderneming

Vanaf 1981 tot heden :                    Depa verhuur

Vanaf 1981 tot heden :                    Depa Tool Repair

Vanaf 1983 tot December 2008 :    Strandpaviljoen de Watertoren

Vanaf 1986 tot heden :                    Javaco International Nederland

Vanaf 1986 tot heden :                    Javaco International Belgium

Vanaf 1993 tot 1998 :                     Javago International Turism Tic.

Vanaf 1994 tot December 2008 :   JD-Verhuur

Vanaf 1998 tot 2003 :                     Hermes Scheepsreparatie

Vanaf 2000 tot heden :                   JD-Vastgoed BV

Vanaf 2000 tot heden :                   JD-Beheer BV

Hobby's

: Alles wat te maken heeft met PK's, auto's, boten, motorfietsen etc.

Sport

: Racen, hardlopen, fietsen, (golf, fitness wanneer de tijd het toelaat)

Wie is Jasper Crucq

Geboren :    Op 12-07-1981

Plaats :        Vlissingen

Opleiding :  LTS Elektro, MTS Elektro,

                    HTS Energie techniek

Vervolg :      Diverse cursussen binnen zijn

                     werkgever Delta NV op het

                     gebied van management etc.

Partner

: Sinds 1998 verkering met Marieke Dekkers en sinds Mei 2008 getrouwd

Kinderen

: 1 dochter Elena Judith Jacomina Crucq

1 zoon Ben Sebastiaan Jozef Crucq

Carrière

: Tijdens schooltijd gewerkt bij DEPA Tool Repair en Hermes scheepsreparatie,

tijdens MTS stage bij EPZ kolencentrale en Timesavers te Goes, tijdens HTS

stage bij ETIB van Oorschot te Breda en Deltius BV (Delta NV) sinds 2004 in

dienst bij Delta Utility services als bedrijfs ingenieur http://www.delta.nl/us

Hobby's

: Alles wat te maken heeft met PK's, zijn auto's, Gamen

Sport

: Racen, karten, wielrennen

E-mail

Ook in de vrije tijd wordt de kennis op peil gehouden zoals u ziet!

We hebben daarom ook een grote collectie

" vakliteratuur " op voorraad die we graag uitwisselen met ziels verwanten en houden ons ook aanbevolen om eventuele literatuur die overcompleet is te ontvangen voor onze leestafel in het clubhuis.

Wie is Hans van Belzen

Geboren

: Op 05-11-1963

Plaats

: Oost en West Souburg.....?

Opleiding

: Havo, MTS WTB

Vervolg

 : PBNA hogere opleiding WTB

en via werkgever diverse

cursussen o.a. op gebied van

Bedrijfskunde+Energiebeheer

Burgerlijke staat

: Getrouwd sinds 1990

Kinderen

: 2

Carrière

: Tijdens MTS stage bij staalconstructie-, productie-, en chemisch bedrijf.

Daarna gaan varen als machinist en later een carrière aan de wal opgepikt bij

een Petrochemisch bedrijf als onderhouds technican.

In 2001 gestart bij de huidige werkgever als site manager van een

warmtekrachtcentrale met gas-motoren. Momenteel werkzaam als

Bedrijfsingenieur.

Hobby's

: Sinds enige tijd vaste deelnemer aan sleutel avond JD-Racing.

Interesses

: Formule 1, verbrandingsmotoren en duurzame energietechnieken.

Sport

: Racen en in beperkte mate hardlopen, karten en Skiën.

Voorbeeld

: Michael Schumacher

E-mail

Over Onze Race auto's

Onze 1=ste circuit auto:

BMW (E-30) 325-I: Naam JD-01

Op deze foto nog met de reclame van de vorige eigenaar, de auto wordt op dit moment geprepareerd voor de volgende circuitdag op 29-07-'09 as., dan zal de auto voorzien zijn van reclame van onze sponsors

Ook is nog een glimp te zien van onze mooie 850-I, de auto waardoor het circuit-virus ons heeft geinfecteerd..!

Het was de bedoeling (indien niet verkocht) dit prachtige model te gaan prepareren voor circuit gebruik, hij wordt dan gestript, lichter gemaakt, verstevigd met een rol kooi, voorzien van andere motor en hand versnellingsbak, andere veren en schok dempers etc. om hem competatiever te maken tussen de veel lichtere auto's, in de tussentijd is de 850-I geruild met een spik-splinter nieuw M-motorblok (M-3CSL en Z4-M) met versnellingsbakken, diff en vliegwielen voor in de toekomstige JD-03

Onze 2=de circuit auto:

BMW (E-30) 327-I: Naam JD-02

Op deze foto de eerste proefrit op Zandvoort, eerst een 1/2 dag verhuurd aan Reinier, na de lunch zelf voor de 1=ste keer er mee op de ban en na het 2=de rondje uit de Tarzanbocht, resultaat is te zien op de foto's uit de werkplaats (Clicken) of op het filmpje bij "filmpjes en links ernaar"(Clicken)

Onze 3=de circuit auto (in wording):

BMW (E-30) Naam JD-03

Op deze foto de auto nog zonder motor, het is de bedoeling dat er een M3 blok in wordt gelepeld maar daar hebben we nog geen gelegenheid voor gehad, wanneer de werkplaats volledig is ingericht wordt dat een mooie klus! De site goed in de gaten te houden dus om de vorderingen en foto's van het opbouwen te kunnen volgen!

Onze 4=de circuit auto:

BMW (E-36) M3 Naam JD-04

Op deze foto's de auto anno April 2011, nog zonder kooi maar met verwijderd interieur, nieuwe kuip stoelen, alu deurpanelen en tranenplaat vloer, verstelbare veren achter en rondom verstelbare Koni geel schokdempers, race remmen en geventileerde schijven achter. Volgende stap is het verder strippen en inbouwen van een kooi, het lichter maken (oa. andere ruiten) en het aanpassen van het onderstel met andere veren, dempers en het vervangen van

trillingsdempers en andere ophangrubbers,

daarna wellicht de motor. Ook hier weer de

site goed in de gaten te houden dus om de

vorderingen en foto's van het opbouwen te

kunnen volgen!

Onze 5=de circuit auto:

BMW (E-36) M3 Naam JD-05

Voormalige DNRT auto door Jos gekocht om een goed onderstel onder de JD-04 te kunnen bouwen, de JD-05 heeft zijn potentie bewezen door in de top mee te rijden in de super sport klasse waardoor we er van uit zijn gegaan dat het met het onderstel wel goed zit. De motor is een 3,2-Ltr M-3 die op de nodige punten is aangepast om er een werkelijk vermogen uit te halen van rond de 350-PK waardoor de auto een serieuze

tegenstander is voor de E-92 M-3 race-auto's

met een standaard vermogen van 420-PK

De auto heeft een super kooi die natuurlijk naar de veerpoten is doorgelast voor een grote stijfheid en veilig bij frontale impact.

De carrosserie is volledig doorgelast, remmen zijn standaard M-3 remmen met ABS, vering en demping zijn instelbaar en van JRZ

Kantoor / Werkplaats & Clubhuis:


POORTERSWEG 39

VLISSINGEN, 4382 NP


Openingstijden: Op afspraak